< Попередня новина

Дари Шепетівського лісу вже купують в Інтернеті.
29.08.2018 16:03 - давність новини: 6 р.
Категорія: Загальні новини
Автор:  Газета "День за днем"

Лі­сів­ни­ки Хмель­нич­чи­ни зап­ро­вад­жу­ють но­ві під­хо­ди з ви­ко­рис­танням со­ці­аль­них ме­реж, аби ра­ці­ональ­но ви­ко­рис­то­ву­ва­ти де­ре­ви­ну, біль­ше при­бут­ку одер­жу­ва­ти від по­біч­но­го ко­рис­ту­ван­ня, з ін­ших дже­рел. Од­на з ос­танніх но­ви­нок — від­крит­тя Хмель­ницько­го ін­тернет-ма­га­зи­ну, де лі­со­ву про­дук­цію про­по­нує і Ше­пе­тівсь­кий ліс­госп. Про це по­ві­дом­ляє Дер­жавне гос­по­дарс­тво лі­со­вих ре­сур­сів Ук­ра­їни.
Роз­ви­ток цього нап­рямку на ча­сі, ос­кіль­ки ін­тернет-ма­га­зи­ни ко­рис­ту­ють­ся все біль­шою по­пу­ляр­ністю, ад­же ма­ють низ­ку пе­ре­ваг пе­ред зви­чай­ни­ми ма­га­зи­на­ми: не тре­ба бі­га­ти по су­пер­марке­тах чи ба­зах, мо­же­те мит­тє­во от­ри­ма­ти ви­чер­пну ін­форма­цію про то­вар, зри­мо його по­ба­чи­ти й за­ре­зер­ву­ва­ти, виб­ра­ти фор­му оп­ла­ти й дос­тавки. Та й по­куп­ка обій­деться де­шев­ше, бо про­да­вець не вит­ра­чає кош­ти на тор­го­ві пло­щі й скла­ди. Ще один важ­ли­вий ас­пект — ін­тернет-ма­га­зин пра­цює ці­ло­до­бо­во й без ви­хід­них.
— Ми пер­ши­ми в лі­со­вій га­лу­зі від­кри­ли ін­тернет-ма­га­зин, — го­во­рить зас­тупник на­чаль­ни­ка уп­равлін­ня-на­чаль­ник від­ді­лу ви­ко­рис­тання лі­со­си­ро­вин­них ре­сур­сів Юрій Без­носко. — Ра­ду­ють пер­ші кро­ки, зок­ре­ма, Но­во­ушиць­ко­го, Ше­пе­тівсь­ко­го, Ле­ти­чівсь­ко­го, Кам’янець­-По­діль­сько­го ліс­госпів. Ці та ін­ші під­при­ємс­тва вже зап­ро­по­ну­ва­ли 135 ви­дів влас­ної про­дук­ції: різ­но­ма­ніт­ні де­ко­ра­тив­ні рос­ли­ни для озе­ле­нен­ня, со­ки, гри­би, ва­рен­ня, яго­ди, мед, чаї, то­ва­ри на­род­но­го спо­жи­ван­ня. Ре­тель­но вив­чивши по­пит по­куп­ців, вже най­ближ­чим ча­сом знач­но роз­ши­ри­мо асор­ти­мент, бо під­ві­дом­чі під­при­ємс­тва в роз­рі­зі ви­ко­нан­ня стра­те­гіч­ної прог­ра­ми роз­витку лі­со­во­го гос­по­дарс­тва краю, ак­тивно взяв­шись за по­біч­не ко­рис­ту­ван­ня й роз­ви­ток під­собних гос­по­дарств, по­да­ли до­сить ши­ро­кий пе­ре­лік про­дук­ції для ре­алі­за­ції че­рез ін­тернет-ма­га­зин. Під­крес­лю, щоб по­ку­пець знав з ким має спра­ву й пе­ре­ко­нав­ся у ви­со­кій якос­ті на­шої про­дук­ції, ство­рю­ємо влас­ну тор­го­ву мар­ку.
Ін­тернет-ма­га­зин вже з пер­ших днів ро­бо­ти пос­при­яв над­ходжен­ню кош­тів у ка­си під­при­ємств.

Поширити новину